Аппарат для кузовних робіт Споттер Kripton SPOT 4 mini
Н О В І Н К А!
Kripton SPOT 4mini (220/380В) (Апарат для точкового рихтування споттер) (Апарат для кузовних робіт з рихтування)
Аппарат для точкового рихтування споттер Kripton SPOT4 mini (220/380В)
(Апарат для кузовних робіт)
Апарат призначений для здійснення наступних кузовних робіт:
-Усунення вм'ятин за допомогою інерційного молотка
-Приварювання цвяхів, шпонок, шпильок, шайб, гайок та болтів.
-Видалення ямок та виправлення різних дрібних дефектів на листовому металі.
-Осідання поверхні за допомогою вугільного електрода.
-розігрів, загартування та пайку.
Аппарат для точкового рихтування споттер Kripton SPOT4mini (220/380В) має мікропроцесорне керування. Висока потужність дозволяє використання споттера для точкового зварювання металів.
Є можливість регулювання часу та потужності импульсу.
Технічні характеристики:
Напруга харчування: (220/380В)
Потужність: 6500 Вт
Сила струму: 4000А
Плавкий запобіжник: 25
Клас ізоляції: IR22
Управління : мікропроцесорне адаптивне
Габаритні розміри в упаковці:
Вес апарату: кг
Комплектність
У комплекті постачається
- Силовий блок споттера
- Силові Кабелі
- Прищіпка маси
- Пулер для витяжки з 1 насадкою
- Інструкція
Інші насадки та пристосування, що поставляються за додатковим замовленням!
Ріхтування спотером або як рихтувати зворотним молотком
Нові технології кузовного ремонту.
Для полегшення кузовних робіт у Європі, а потім у США, Японії почали використовувати спотери. Останнім часом у Росії та Україні спотери стають дуже популярними.
Spotter (споттер) – апарат одностороннього точкового зварювання. Принцип дії – зварювання опором. Його зручно використовувати для виправлення великих деталей кузова, особливо таких, до яких немає можливості без розбирання дістатися зворотного боку (наприклад, двері).
За допомогою споттера до пошкодженої поверхні приварюють спеціальний кріпильний елемент, за який потім необхідно витягнути деформовану поверхню.
Деякі спотери дозволяють нагрівати метал. У разі невеликих пошкоджень можна при нагріванні відновити форму металевої деталі.
Технологічний процес виглядає так:
• Зачистити невелику ділянку деформованої поверхні.
• До цієї поверхні кріпиться контакт заземлення.
• Приварюються точковою зваркою кріпильні елементи (це можуть бути трикутники, шайби, шпильки, зворотний молоток).
• Здійснити захват кріпильного елемента і, використовуючи спеціальні пристосування для виправлення, зробити витяжку дефектної поверхні.
Як пристосування для редагування використовують стапелі, гідроциліндри, механічні розтягнення, стяжки, зворотний молоток.
• Видалити вручну приварену кріпильну деталь (обертальними рухами).
• Зачистити місце точкового зварювання, відновити покриття.
Процес виправлення не вимагає високої кваліфікації, але необхідно придбати деякі навички та не порушувати правила техніки безпеки.
Крім того, необхідно враховувати при зварюванні товщину металу, що зварюється, правильно вибрати кріпильний елемент, визначити годину зварювання.
Якщо кузов машини аллюмінієвий, то не можна використовувати зворотний молоток процес виправлення повинен бути більш плавним.
При використанні точкового зварювання немає необхідності проводити такі тривалі операції, як розбирання та складання елементів (наприклад, дверей, порогів).