Гарантія та повернення

Інформація про повернення, обмін та гарантії

Зміст:

Чи можу я обміняти чи повернути куплений товар у вашому магазині?

Наш клієнт завжди залишає за собою право на обмін товару або повернення його до магазину. Якщо Ви замовили запчастину, а при встановленні виявили, що розмір не той і запчастина Вам не підходить - відразу ж дзвоніть нам і ми в найкоротші терміни вирішимо це питання на Вашу користь! Обмінюємо на правильну запчастину, а якщо такої у нас немає – ми перериємо всі склади в Україні, але зробимо все, що ви отримали потрібний товар.

Як повернути чи обміняти товар?

Товар для повернення чи обміну потрібно надіслати нам новою поштою. Якщо ви виявили, що Ваша покупка виявилася бракованою, битою або просто не підходить Вам - необхідно зателефонувати нам і менеджер більш докладно пояснить як чинити в ситуації, що склалася. Якщо Ви знаходитесь в місті Харкові, то Ви можете здійснити повернення безпосередньо в офісі нашого інтернет магазину, який розташований за адресою вул.Зернова 53, а якщо ви хочете привезти щось на обмін - необхідно зателефонувати нам заздалегідь для того, щоб ми привезли товар, що Вас цікавить, зі складу до нас в офіс.

Хто оплачує транспортні витрати у разі обміну чи повернення товару?

У разі нашої вини ми беремо на себе 100% витрат на транспортування та доставку товару.

Коли я зможу отримати гроші назад у разі повернення товару?

Кошти переказуються Вам на карту в день отримання нами товару, який Ви нам відправили. Ми НІКОЛИ не затягуємо із поверненням коштів.

Як швидко здійснюється обмін товару?

Як тільки ми забираємо відправлений Вами товар на пошті - цього ж дня до Вас їде посилка на обмін.

Отримав не повне замовлення. Як бути та що робити?

Як тільки Ви виявите, що чогось не вистачає - одразу ж дзвоніть нам! Як показує багаторічна практика - не часто, але трапляється таке, що транспортні компанії можуть втратити щось із посилки. Бувало таке, що губилися окремі місця (якщо посилка була відправлена двома і більше місцями) і, зрештою, ми - люди, які працюю для людей. Ми ніколи не знімаємо з себе відповідальності у випадку, якщо посилка була не повністю укомплектована. Якщо посилка не повна з вини пошти - ви маєте право написати скаргу і вимагати компенсацію, а якщо замовлення було неправильно укомплектоване на нашому складі, як компенсацію, ми надішлемо бракує безкоштовно і з безкоштовною доставкою. У будь-якому разі перше, що потрібно зробити – це зателефонувати нам. Ми відразу ж у телефонному режимі допоможемо вирішити питання.

Як я можу переконатися у справності купленого товару?

Якщо Ви переживаєте, що отримаєте несправний інструмент, наприклад, бензокосу - відмінним рішенням буде взяти з собою на пошту трохи бензину та олії, залити в двигун і завести його - це дозволить Вам зі 100% точністю переконатися у справності товару, який до Вас приїхав.

Чому на пошті з мене просять грошей більше, ніж вартує сам товару?

Таке трапляється коли товар замовлений з післяплатою. У цьому випадку пошта бере не тільки вартість доставки, а й включає вартість пересилки грошей до нас. Зазвичай це 1-2% від загальної суми. Якщо Ви хочете зекономити на транспортних витратах, то можете зробити передоплату за замовлення на картку. У цьому випадку 1-2% вартості замовлення платити не потрібно. Пам'ятайте, що наші менеджери, зважаючи на часті магазини "на день", ніколи не будуть просити, і тим більше, вимагати від Вас передоплату!

Що робити, якщо надійшов пошкоджений товар?

На жаль, часто трапляється так, що товар під час транспортування може пошкодитись з вини перевізника. Якщо Ви виявили механічні пошкодження - відразу дзвоніть нам і ми допоможемо розібратися в ситуації, що склалася.

Як бути, якщо прийшов бракований чи несправний товар?

Весь товар у нашому інтернет-магазині проходить передпродажну підготовку. Але якщо трапилося так, що ми надіслали не робочий товар - телефонуйте і ми максимально швидко надішлемо Вам новий товар. На жаль, від "людського фактора" ні хто не застрахувати і в вкрай поодиноких випадках таке може статися.

До мене не надійшло повідомлення з номером накладної, що робити?

Щодня, у другій половині дня наші менеджери розсилають СМС повідомлень з номером накладної кожному клієнту. Нова пошта надсилає повідомлення лише у день прибуття товару. Якщо на протязі доби Ви не отримали СМС з ТТН - Ви можете зателефонувати нам або написати в онлайн чат на сайті магазину та уточнити номер ТТН за якою поїхав Ваше замовлення.

Чому вага товару під час перевірки за ТТН не відповідає реальній вазі?

Часто транспортні компанії вказують не фактичну вагу посилки, а об'ємну – це може ввести Вас в оману, що до Вас поїхало не те, що Ви замовили. Але це не так.

Який термін гарантії товару?

На кожен товар є гарантія. Це залежить від виробника. Хтось дає 12 місяців, а хтось і 24-36 місяців. Точну інформацію Ви можете знайти на вкладці з характеристиками товару або уточнити зателефонувавши нам. На запчастини та розхідники, згідно з чинним Законом України «Про захист прав споживачів» діє гарантія на заводський шлюб - протягом 14 днів ви можете обміняти або повернути товар.

Пам'ятайте, що в першу чергу ми працюємо для Вас і наше завдання зробити так, щоб Ви були задоволені покупкою. Тому практично всі спірні моменти та неоднозначні ситуації ми вирішуємо на користь наших клієнтів.